Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.

[ Zamknij ]
Zapewne media są tą dziedziną kultury, która w ostatnim dwudziestoleciu zmieniła się najbardziej. Dość powiedzieć, że w 1989 roku nie istniał w Polsce internet, zaś Polacy żyli w słodkiej niewiedzy, że niedługo będą wpadać w histerię, jeśli zdarzy im się wyjść wyrzucić śmieci bez telefonu komórkowego. Zaproszeni przez NCK specjaliści opisują rewolucję, jaką zaprowadziły zmiany świata mediów w sposobie życia jednostek i tłumów, w języku, uczestnictwie w polityce i kulturze. Co ciekawe, ich zadziwieniu ogromem tej rewolucji wcale nie towarzyszy katastrofizm – przeciwnie, podchodzą do tych nowości z czułością, jakby uważali, że, choć zmienia się otoczka, natura ludzka trwa w gruncie rzeczy taka sama.
Magdalena Miecznicka

Partner technologiczny
Orange
Partnerzy
Województwo Małopolskie Urząd Miasta Krakowa
Współorganizatorzy
Uniwersytet Krakowskie
Organizator
NCK
Pod patronatem
Ministerstwo
Partnerzy medialni
Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo