Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.

[ Zamknij ]
02.09.2009
Czy zdarza się Państwu jako odbiorcom wydarzeń kulturalnych czy konferencji, by w jednym terminie odbywało się kilka interesujących wydarzeń?
więcej »
01.09.2009
W tym wątku zaproszeni goście - specjaliści branż kreatywnych, menedżerowie i artyści - wypowiadać się będą na tematy dotyczące współpracy sieciowej, klastrów, zarządzania projektami czy przemysłów kreatywnych.
więcej »
18.08.2009
Klaster Przemysłów Kultury i Czasu Wolnego INRET zaprasza na drugą edycję Konferencji ”EKON - Kultura. Społeczności. Innowacje”, która odbędzie się w dniach 19-20 listopada 2009 roku w Krakowie.


więcej »
18.08.2009
Koncepcja klastrów zyskuje obecnie coraz większą popularność w Europie i w Polsce, jako atrakcyjne i efektywne narzędzie podnoszenia konkurencyjności oraz stymulowania innowacyjności gospodarek lokalnych i regionalnych. Uznawane są za ”lokomotywy” rozwoju gospodarczego, aktywizujące eksport i przyciągające zagraniczne inwestycje.
więcej »
18.08.2009
Skąd czerpiecie Państwo wiedzę na temat zarządzania sfera kultury, współpracy, innowacyjności czy przemysłów kultury?
więcej »
30.06.2009
W piątek 26 czerwca, w samo południe, odbyła się w Krakowie uroczystość podpisania umowy o powołaniu "Klastra Przemysłów Kultury i Czasu Wolnego INRET".
więcej »
30.06.2009
Jak rozumieją Państwo proces komercjalizacji idei? Jak wygląda w rzeczywistości proces zwany "od pomysłu do przemysłu"?
więcej »
30.06.2009
Czy hasła związane z tematyka klastrów, przemysłów kultury oraz innowacyjności rozumiemy tak samo? Czy jest to kwestia przeszczepienia terminów anglojęzycznych czy odmiennych skojarzeń? Gdzie leży problem?
więcej »
29.06.2009
Koncepcja klastrów zyskuje obecnie coraz większą popularność w Europie i w Polsce, jako atrakcyjne i efektywne narzędzie podnoszenia konkurencyjności oraz stymulowania innowacyjności gospodarek lokalnych i regionalnych.
więcej »
29.06.2009
Po co komu targi sztuki? Dlaczego nie umiemy ”sprzedawać” sztuki?

więcej »
29.06.2009
Czy stowarzyszenia branżowe dobrze reprezentują interesy artystów i twórców?

więcej »
29.06.2009
Syndrom ”świętych krów”. Narodowa cecha - ”pozycjonuj się albo zgiń”! Budowanie zaufania społecznego.

więcej »
29.06.2009
Czy mamy w Polsce szanse na dzielnice i kwartały kreatywne z prawdziwego zdarzenia?
więcej »
29.06.2009
Po raz pierwszy termin przemysły kultury został użyty przez teoretyków frankfurckiej szkoły filozofii krytycznej Theodora Adorno i Maxa Horkheimera w pracy zatytułowanej ”The Dialectic of Enlighment”. Przedstawili w niej tezę, iż kultura wytwarzana w sposób masowy, poprzez przemysł, niszczy sztukę wysoką.
więcej »
29.06.2009
Przemysły Kultury na świecie i w Europie definiowane są odmiennie, ze względu na zakres sfery jaką obejmują. Jak brzmi polska definicja?
więcej »
29.06.2009
W Wielkiej Brytanii kreatywna gospodarka jest traktowana jako rządowy priorytet, postrzegana jako kolo zamachowe całej gospodarki i czynnik wzrostu ekonomicznego, generujący atrakcyjne miejsca pracy, innowacyjne produkty i usługi oraz wysoka wartość dodana.
więcej »
06.05.2009
Po co komu targi sztuki? Stowarzyszenia branżowe a interesy twórców? Klastry kreatywne - znak czasów, moda czy szansa? Dlaczego artyści obrażają się na przemysły kultury? Dzielnice i kwartały kreatywne z prawdziwego zdarzenia? Czy Polacy potrafią współpracować? Czym różnią się przemysły kultury od przemysłów kreatywnych? Szanse i konsekwencje kreatywnej gospodarki. Podyskutuj!
więcej »
« Grudzień 2009 »
PnWtŚrCzPtSbNd
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Paweł Szlachta

Absolwent Zarządzania Kulturą i Amerykanistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prezes Zarządu Fundacji ”Klaster Przemysłów Kultury i Czasu Wolnego INRET”.

Rozmawiać o designie - dlaczego nie?


Bibliografia i ciekawe linki do dyskusji.

Miejskie powidoki


Partner technologiczny
Orange
Partnerzy
Województwo Małopolskie Urząd Miasta Krakowa
Współorganizatorzy
Uniwersytet Krakowskie
Organizator
NCK
Pod patronatem
Ministerstwo
Partnerzy medialni
Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo