Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.

[ Zamknij ]
Sprawne i celowe zarządzanie instytucjami kultury jest jednym ze współczesnych wyzwań, jakie stoją przed osobami mniej lub bardziej zawodowo zajmującymi się zarządzaniem kulturą i sztuką. Ograniczoność środków przy jednoczesnym, wysokim zapotrzebowaniu na dobra kultury sprawia, że konieczne staje się poszukiwanie nowych rozwiązań i instytucji zwiększających efektywność w dysponowaniu zasobami, a także optymalne wykorzystanie form prawnych dotychczas stosowanych. W zakresie zarządzania kulturą przy wykorzystaniu środków publicznych, w tym zlecania zadań i wykonywania usług, podstawowe ramy prawne wyznacza procedura zamówień publicznej. Służy ona m.in. przejrzystemu, konkurencyjnemu i efektywnemu wykorzystywaniu zasobów publicznych. Od niedawna osoby zarządzające kulturą korzystać mogą z rozwiązań pozwalających na współpracę z wykorzystaniem środków publicznych i prywatnych. Chodzi oczywiście o partnerstwo publiczno-prywatne, które otwiera zupełnie nowe perspektywy dla sprawnego zarządzania kulturą.
Niniejsze opracowanie zawiera wyjaśnienie podstawowym pojęć z zakresu zamówień publicznych oraz instytucji partnerstwa publiczno-prywatnego. Celem ich przedstawienia jest zwiększenie Państwa wiedzy nt. obu instytucji prawnych, wyjaśnienie podstawowych wątpliwości interpretacyjnych, a także zachęcenie do poszukiwania dodatkowych informacji z omawianego zakresu.
 

« Maj 2017 »
PnWtŚrCzPtSbNd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Partner technologiczny
Orange
Partnerzy
Województwo Małopolskie Urząd Miasta Krakowa
Współorganizatorzy
Uniwersytet Krakowskie
Organizator
NCK
Pod patronatem
Ministerstwo
Partnerzy medialni
Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo