Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.

[ Zamknij ]

Diagnoza stanu obecnego (kwiecień 2009 r.)

3.3. Szkolnictwo

Edukacja w każdej dziedzinie artystycznej powinna obejmować: wykonawców (których uczy rzemiosła), teoretyków i historyków, krytyków, instruktorów, organizatorów i publiczność, która musi być edukowana permanentnie i od wczesnej młodości.

Dlaczego kształcenie ma takie znaczenie? Dobrze przygotowani uczestnicy życia artystycznego tworzą szeroki i różnorodny rynek odbiorców i twórców. Do tej grupy zaliczają się zwykle jednostki twórcze, samodzielne intelektualnie i duchowo, niekoniecznie w dziedzinie sztuki. Wartości ujawniane w procesie krytycznie aktywnego odbioru dzieła sztuki performatywnej dotyczą, co wynika z samej istoty formy, relacji międzyludzkich – tym samym, wpływają na wybory życiowe.


« Sierpień 2017 »
PnWtŚrCzPtSbNd
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Miejskie powidoki


Partner technologiczny
Orange
Partnerzy
Województwo Małopolskie Urząd Miasta Krakowa
Współorganizatorzy
Uniwersytet Krakowskie
Organizator
NCK
Pod patronatem
Ministerstwo
Partnerzy medialni
Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo