
pobierz streszczenie w PDF
|

pobierz pełną wersję w PDF
|
AUTORZY |
Jadwiga Majewska
Joanna Szymajda |
SPIS TREŚCI |
Wstęp
|
Wstęp |
Analiza dynamiczna zmian w tańcu współczesnym w okresie ostatnich dwudziestu lat
|
2. Analiza dynamiczna zmian w tańcu współczesnym w okresie ostatnich dwudziestu lat
2.1. Dlaczego taniec współczesny jest ważny?
2.2. Krótkie wprowadzenie w dzieje tańca współczesnego w Polsce
2.2.1. Wrocławski Teatr Pantomimy
2.2.2. Polski Teatr Tańca – Balet Poznański
2.2.3. Lata osiemdziesiąte
2.2.3.1. Próżnię wypełnili entuzjaści
2.2.3.2. Przyszedł czas na ekspresję indywidualności
2.2.4. Lata dziewięćdziesiąte
2.2.4.1. Jacek Łumiński – Śląski Teatr Tańca
2.2.4.2. Regionalizacja
2.2.5.1. Rozwój informacji i szersza oferta działań festiwalowych
2.2.5.2. Najnowsze teatry tańca
2.2.5.3. Stary Browar – Nowy Taniec
2.3. Uwagi o edukacji tanecznej w Polsce 1989-2009
2.3.1. Model kształcenia warsztatowego
2.3.2. Szkoły tańca |
3. Diagnoza stanu obecnego (kwiecień 2009 r.)
|
3.1. Instytucjonalne teatry tańca
3.2. Polska Platforma Tańca – reaktywacja, październik 2008 r.
3.3. Szkolnictwo
3.3.1. Kształcenie teoretyczne na poziomie średnim
3.3.2. Kształcenie akademickie
3.3.3. Kształcenie warsztatowe
3.4. Konferencje w roku 2008
3.5. Informacja
3.5.1. Wydawnictwa
3.5.2. Archiwa
3.6. Polska mapa teatru tańca – zamiast podsumowania |
4. Polska na tle innych krajów Europy Środkowej i Wschodniej
|
Polska na tle innych krajów Europy Środkowej i Wschodniej |
5. Wnioski i rekomendacje |
5.1. Wnioski ogólne
5.2.1. Dokumentacja, archiwizacja, edukacja
5.2.2. Kreacja
5.2.3. Promocja
5.2.4. Adaptacja przestrzeni dla tańca
5.2.5. Krajowe i międzynarodowe networki |
6. ANEKS: Modele instytucji oraz systemów finansowania tańca współczesnego w Europie na wybranych przykładach |
Aneks - cz.1
Aneks - cz. 2 |