Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.

[ Zamknij ]

Struktura organizacyjna a promocja Polski przez kulturę

3.1. Główne instytucje rządowe

3.1.2. Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego


Promocja polskiej kultury, w ścisłym tego słowa znaczeniu, jest jednym z podstawowych zadań Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, które w naturalny sposób zobowiązane jest do kształtowania zagranicznej polityki kulturalnej, działając we współpracy z Ministerstwem Spraw Zagranicznych. W realizacji celów współpracuje z instytucjami podległymi resortowi kultury, przede wszystkim Instytutem Adama Mickiewicza, oraz korzysta ze wsparcia polskich placówek dyplomatycznych. Biorąc też pod uwagę obszar i rolę promocji kulturalnej, zadaniem Ministerstwa jest nie tylko przygotowywanie tematyki promocji kulturalnej za granicą, ale także współpraca i koordynacja działań w tej dziedzinie z innymi resortami i instytucjami (Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Polska Organizacja Turystyczna, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych).


poprzedni rozdział
« Maj 2017 »
PnWtŚrCzPtSbNd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Kultura w internecie


Miejskie powidoki


Partner technologiczny
Orange
Partnerzy
Województwo Małopolskie Urząd Miasta Krakowa
Współorganizatorzy
Uniwersytet Krakowskie
Organizator
NCK
Pod patronatem
Ministerstwo
Partnerzy medialni
Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo