Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.

[ Zamknij ]

Autorzy

Joanna Białynicka-Birula

  • dr, adiunkt w Katedrze Analizy Rynku i Badań Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
  • Zainteresowania naukowe: rynek dzieł sztuki, międzynarodowy handel dziełami sztuki, ekonomika kultury, polityka kulturalna państwa, aukcje, techniki i modele aukcyjne, zachowania uczestników aukcji, wielowymiarowe analizy statystyczne, analiza rynku i badania marketingowe, wykorzystanie programów statystycznych do analizy rynku.
  • Autorka ok. pięćdziesięciu publikacji naukowych w języku polskim, angielskim i rosyjskim.
  • Grant indywidualny z Komitetu Badań Naukowych na realizację tematu „Aukcja jako instrument wyceny dzieł sztuki” w latach 2001-2002.
  • Uczestnictwo w wielu konferencjach krajowych i międzynarodowych z referatami (w ostatnich latach Bratysława, Brno, Praga, Rzym, Paryż). Członek IAREP (The International Association for Research in Economic Psychology) oraz ETSG (International Trade Study Group). P
  • obyty na stażach badawczych (Paryż 2001, Londyn 2002). Uczestnictwo w seminariach Maison Drouot – największym domu aukcyjnym zajmującym się pośrednictwem w handlu dziełami sztuki w Paryżu (2001, 2008).
  • Działalność dydaktyczna w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie w zakresie przedmiotów: analiza rynku, badania rynkowe i marketingowe, ekonomika kultury, International Marketing Research, International Market Analysis.

« Maj 2017 »
PnWtŚrCzPtSbNd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Kultura w internecie


Miejskie powidoki


Partner technologiczny
Orange
Partnerzy
Województwo Małopolskie Urząd Miasta Krakowa
Współorganizatorzy
Uniwersytet Krakowskie
Organizator
NCK
Pod patronatem
Ministerstwo
Partnerzy medialni
Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo