2.5.6. Upowszechnianie wzornictwa w mediach
Czasopismem specjalistycznym poświęconym wzornictwu jest kwartalnik „2+3D” wydawany przez krakowską Fundację „Rzecz Piękna”.
Oprócz tego wydawnictwa nieregularnie ukazują się poświęcone wzornictwu dodatki do czasopism branżowych, jak „Architektura-Murator”, „Elle Decoration”, tygodników – „BusinesWeek”, „Newsweek”, czy dzienników – „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”.
Rośnie rola Internetu jako medium upowszechniani wzornictwa. Każdy większy portal: Gazeta.pl, Interia, WP, ma dział poświęcony wzornictwu. Powstają także wortale dedykowane wzornictwu, np. Dizajnerzy.pl, zrealizowany w ramach projektu unijnego nr Z/2.32/II/2.6/ZARR/W/I/7/06 "Regionalne sieci współpracy innowacyjnej w zakresie wykorzystania i transferu wiedzy, tworzące bazę klastra informatycznego". dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Unii Europejskiej w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego i z budżetu państwa.
poprzedni rozdział