Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.

[ Zamknij ]

Czas wolny (Barbara Fatyga na podstawie tekstu Mirosława Pęczaka)

5.4. Rekomendacje

  • zarówno w programach edukacji kulturalnej, jak i programach realizacji nowej polityki kulturalnej państwa należy promować zwłaszcza te przedsięwzięcia, które nie tworzą getta wiekowego (tylko dla dzieci, tylko dla seniorów);
  • budując programy należy brać pod uwagę zróżnicowane budżety czasu ich uczestników i dostosowywać działania do możliwości;
  • instytucje kultury powinny nie poprzestawać na tradycyjnej promocji swej działalności, co okazuje się częściowo nieskuteczne, lecz szukać nowych form działania tam, gdzie fizycznie są potencjalni odbiorcy;
  • większej niż dotąd uwagi organizatorów kultury wymagają ludzie starzy.


poprzedni rozdział
« Marzec 2017 »
PnWtŚrCzPtSbNd
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kultura w internecie


Miejskie powidoki


Partner technologiczny
Orange
Partnerzy
Województwo Małopolskie Urząd Miasta Krakowa
Współorganizatorzy
Uniwersytet Krakowskie
Organizator
NCK
Pod patronatem
Ministerstwo
Partnerzy medialni
Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo