Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.

[ Zamknij ]

Szlendak Tomasz

– Socjolog, wykładowca akademicki.
– Urodził się w 1974 roku.
– Profesor Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Zajmuje się socjologią kultury, płci i konsumpcji oraz psychologią ewolucyjną. Ostatnio prowadzi badania nad odbiorem sztuki oraz aktywnością kulturalną i jej związkami z nierównością i spójnością społeczną.
– Autor książek m.in. Architektonika romansu (2002), Supermarketyzacja (2004), Leniwe maskotki, rekiny na smyczy (2005) i Naga małpa przed telewizorem. Popkultura w świetle psychologii ewolucyjnej (2008). Publicysta i komentator czasopism i portali internetowych (m.in. „Focusa”, „Gazety Wyborczej”, „Newsweeka”).
– Stypendysta Fundacji na Rzecz nauki Polskiej i tygodnika „Polityka” w ramach akcji „Zostańcie z nami”.

Dzień drugi 24.09 : Sympozjum 17: Kultura w życiu codziennym Polaków. Jak trafić „pod strzechy”?
« Grudzień 2019 »
PnWtŚrCzPtSbNd
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Miejskie powidoki


Partner technologiczny
Orange
Partnerzy
Województwo Małopolskie Urząd Miasta Krakowa
Współorganizatorzy
Uniwersytet Krakowskie
Organizator
NCK
Pod patronatem
Ministerstwo
Partnerzy medialni
Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo