Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.

[ Zamknij ]
31.08.2012
Kongres Marketing i Promocja Placówki Kulturalnej 2012
Według organizatorów Kongresu, który odbędzie się 13-14 września w Katowicach, "kultura polska w niewielkim stopniu korzysta z nowoczesnych narzędzi promocji, szczególnie tych związanych z Internetem, a jeśli już, to korzysta z nich w bardzo tradycyjny sposób, nie wykorzystując szerokiej gamy możliwości komunikacyjnych i integracyjnych."

Prezentacji rozwiązań z tego zakresu poświęcony będzie kongres "Marketing i promocja placówki kulturalnej" w Katowicach.

Impreza adresowana jest do menedżerów instytucji kultury, pracowników kin, menedżerów agencji artystycznych i impresariatów, indywidualnych animatorów kultury, organizatorów imprez kulturalnych oraz wszystkich zainteresowanych.

Ze szczegółowym programem można zapoznać się na stronach Kongresu.

Do udziału w kongresie należy zarejestrować się do 10 września do godziny 12.00. 

Miejsce:
JORDANA 18, sala 401 (IV piętro)
Wydział Teologii Uniwersytetu Śląskiego
ul.Jordana 18
40-043 Katowice

Termin:
13-14 wrzesnia 2012 r.

Organizator:

Marketing Maestry sp.z o.o.

Źródło: http://promocja-kultury.pl/index.htm

Dodaj komentarz:

Nick:
E-mail:
Treść:
Wpisz tekst z obrazka: CAPTCHA Image

Inny obrazek


Komentarze:

« Sierpień 2017 »
PnWtŚrCzPtSbNd
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Miejskie powidoki


Partner technologiczny
Orange
Partnerzy
Województwo Małopolskie Urząd Miasta Krakowa
Współorganizatorzy
Uniwersytet Krakowskie
Organizator
NCK
Pod patronatem
Ministerstwo
Partnerzy medialni
Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo