Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.

[ Zamknij ]
16.03.2010
Jak zarobić na Chopinie, czyli marki narodowe a kultura


Marka narodowa jest jednym z najważniejszych elementów marketingu, niezbędnym w działaniach promocyjnych. To charakterystyczny rys wyróżniający kraj wśród innych, swoisty znak rozpoznawczy. Marka ponadto – mówiąc za Romanem Rojkiem, autorem książki Marka narodowa – „jest […] zasobem strategicznym firmy, a jej budowanie należy traktować jako długoterminową inwestycję kapitałową”.




Czy w procesie globalizacji gospodarki i unifikacji społeczeństw kultura może stać się naszą najcenniejszą marką narodową? Wiele dzisiaj wskazuje, że tak.

Dyskutuj o tym na forum Kultura się liczy!

« Grudzień 2019 »
PnWtŚrCzPtSbNd
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Miejskie powidoki


Rozmawiać o designie - dlaczego nie?


16.03.2010
Jak zarobić na Chopinie, czyli marki narodowe a kultura


Marka narodowa jest jednym z najważniejszych elementów marketingu, niezbędnym w działaniach promocyjnych. To charakterystyczny rys wyróżniający kraj wśród innych, swoisty znak rozpoznawczy. Marka ponadto – mówiąc za Romanem Rojkiem, autorem książki Marka narodowa – „jest […] zasobem strategicznym firmy, a jej budowanie należy traktować jako długoterminową inwestycję kapitałową”.




Czy w procesie globalizacji gospodarki i unifikacji społeczeństw kultura może stać się naszą najcenniejszą marką narodową? Wiele dzisiaj wskazuje, że tak.

Dyskutuj o tym na forum Kultura się liczy!

Partner technologiczny
Orange
Partnerzy
Województwo Małopolskie Urząd Miasta Krakowa
Współorganizatorzy
Uniwersytet Krakowskie
Organizator
NCK
Pod patronatem
Ministerstwo
Partnerzy medialni
Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo