Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.

[ Zamknij ]
  • Adamus W., Określenie priorytetów w zarządzaniu jednostkami administracji publicznej [w:] Prace naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu nr 941, 2002.
  • Altkorn J., Polityka produktu turystycznego, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 1991.
  • Altkorn J., Marketing w turystyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002.
  • Andrzejewski M., E-commerce w turystyce [w:] Rynek turystyczny 2005, nr 1 (233).
  • Bednarczyk M., Organizacje publiczne. Zarządzanie konkurencyjnością, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Kraków 2001.
  • Bendixen P.; Wprowadzenie do ekonomiki kultury i sztuki; Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; 2001.
  • Biesaga-Słomczewskia E., Zrozumieć klienta [w:] Marketing w praktyce, 1998.
  • Bennet P., Marketing, Mc Graw-Hill, New York 1988.
  • Berbeka J., Nowe tendencje w zachowaniach konsumentów [w:] Marketing i Rynek, 1999, nr 1.
  • Buell, Marketing Management. A Strategic Planning Approach, Mc Graw-Hill, New York 1984.
  • Cholewa T., Marketing terytorialny a marketing relacyjny [w:] Marketing i Rynek, PWE 2000, nr 12.
  • Chwedorowicz J. (red.), Marketing Muzyczny. Innowacje w kulturze, Akademia Muzyczna w Łodzi; 2007.
  • Cravens D.W., Hills G.E., Woodruff R.B., Marketing Management, IRWIN, Illinois 1987.
  • Dahlgaard J.J., Kristensen K., Kanij G.K., Podstawy zarzadzania jakoscia, PWE,Warszawa 2000.
  • Davenport T. H., Prusak L., Working Knowledge. How Organization Manager WhatThey Know, HBS Press Boston, Massachusetts 1998.
  • Davidson R., Turystyka, Polska Agencja Promocji Turystyki, Warszawa 1996.
  • Dziedzic E., Obszar recepcji turystycznej jako przedmiot zarządzania strategicznego, Monografie i opracowania SGH nr 442, Warszawa 1998.
  • Holloway J. Ch., Robinson Ch., Marketing w turystyce, PWE, Warszawa 1997.
  • Karczmarek J., Stasia A., Włodarczyk B., Produkt turystyczny, PWE, Warszawa 2005.
  • Kolb A., Marketing for Cultural Organisations: New Strategies for Attracting Audiences to Classical Music, Dance, Museums, Theatre and Opera, Oak Tree Press, 1999.
  • Kornak A.S., Ekonomika turystyki, PWN, Warszawa 1979.
  • Kornak A.S., Rapacz A., Zarzadzanie turystyka i jej podmiotami w miejscowosci i regionie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 2001.
  • Kotler Ph., Marketing, Prentice Hall REBIS, Poznan 2005.
  • Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner & Ska, Warszawa 1994.
  • Kotler Ph., Principles of Marketing, Prentice Hall Inc., Englewood Cliffs 1980.
  • Kotler Ph.,Scheff J.; Standing Room Only: Strategies for Marketing and Performing Arts; Harvard Business School Press; 1997.
  • Marketingowa Strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015; Polska Organizacja turystyczna; 2008
  • Matt Gerald, Muzeum jako przedsiębiorstwo. Łatwo i przystępnie o zarządzaniu instytucją kultury, Aletheia, 2006.
  • Mazurek-Łopacińska K. (red); Problemy zarządzania sferą kultury i turystyki, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999.
  • Podczaska A., Kamila Kujawska-Krakowiak (red.), Sponsoring kultury i sztuki w praktyce, COMMITMENT TO EUROPE arts&business, 2007.
  • Prawelska-Skrzypek G., Polityka kulturalna polskich samorządów. Wybrane zagadnienia, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2003.
  • II Międzynarodowy Kongres Kultura - Gospodarka - Media. Kultura w procesie rozwoju społeczno - gospodarczego państw i regionów Unii Europejskiej;Narodowe Centrum Kultury.
  
« Grudzień 2019 »
PnWtŚrCzPtSbNd
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Kultura w internecie


24.08.2009
Czy warto rozmawiać o finansowaniu kultury? Wszyscy Państwo zapewne znacie doskonale Narodową Strategię Rozwoju Kultury na lata 2007-2013 i jak mniemam - szczególnie ci z was, którzy zarządzają instytucjami kultury, na co dzień korzystacie z jej wskazań w zakresie celów i sposobów ich osiągania jakie przed nami stawia. Zapraszam.
więcej »
04.07.2009
Jak stosować zasady zarządzania biznesowego w kulturze? Na kim spoczywa odpowiedzialność za sektor kultury? Na jakie pytanie musi sobie odpowiedzieć osoba zarządzająca projektem kulturalnym?
więcej »
Partner technologiczny
Orange
Partnerzy
Województwo Małopolskie Urząd Miasta Krakowa
Współorganizatorzy
Uniwersytet Krakowskie
Organizator
NCK
Pod patronatem
Ministerstwo
Partnerzy medialni
Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo