Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.

[ Zamknij ]

Bibliografia

BIBLIOGRAFIA

Appadurai, A.: Nowoczesność na wolności. Kulturowe wymiary globalizacji. Kraków: Universitas 2005.
Dembiński, P. H.: Globalizacja. W: Klich, J. (red.): Globalizacja – wyzwanie i szansa. Kraków: Instytut Studiów Strategicznych 2001.
Doktorowicz, K.: Demokracja i rola sfery publicznej w społeczeństwie informacyjnym. W: Doktorowicz, K. (red.): Społeczeństwo informacyjne – Wyzwania dla gospodarki, polityki i kultury. Katowice: Wydawnictwo Naukowe „Śląsk” 2002, s. 30-43.
Gębicka, E.: Między państwowym mecenatem a rynkiem. Polska kinematografia po 1989 r. w kontekście transformacji ustrojowej. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego 2006.
Kerkhove, de, D.: Connected Intelligence. The Arrival of the Web Society. Toronto: Somerville House, 1997.
Kowalski, T. (red.): Raport: Kinematografia. Warszawa: Filmoteka Narodowa 2009.
Krzysztofek, K.: Przemysły kultury a globalizacja – wnioski dla Polski. W: Szomburg, J. (red.): Kultura i przemysły kultury szansą rozwojową dla polski. Gdańsk: Wydawnictwo Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową/CAK 2002, s. 59-64.
Kucharski, K.: Kino Plus. Film i dystrybucja kinowa w Polsce w latach 1990-2000. Toruń: Kucharski 2002.
Lange, A.; Wescott, T.: Public Funding for Film and Audiovisual Works in Europe – a Comparative Approach. Strasbourg: European Audiovisual Observatory 2004.
Lubelska, K.: Nakręćcie mi to ładnie. Raport o niezależnych producentach filmowych i telewizyjnych. „Polityka” 2000, nr 22.
Łagodziński, W.: Szanse i zagrożenia uczestnictwa w kulturze w latach 1993-2003. Raporty. Analizy. Opinie. Warszawa: Narodowe Centrum Kultury 2004.
Madej, A.: Kino. W: Zajiček, E. (red.): Film. Kinematografia. Encyklopedia kultury polskiej XX wieku. Warszawa: Instytut Kultury – Komitet Kinematografii 1994, s. 11-34.
Miczka, T.: Informationskultur als neuer „Regel” des sozialen Lebens. W: Banse, G; Kiepas, A. (Hg.) Visionen der Informationsgesellschaft 2016. Berlin: Trafo Verlag 2008, 67-78.
Odorowicz, A. (red.): Strategia rozwoju kultury audiowizualnej na lata 2009-2012. Wersja pierwsza. Warszawa: Polski Instytut Sztuki Filmowej 2009.
Robertson, R.: Glocalization: Time-Space and Homogeneity-Heterogeneity. London: Sage 1995.
Stępka, P. (oprac.): Współudział nadawców telewizyjnych w finansowaniu produkcji kinematograficznej. Warszawa: Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji 2004.
Toffler, A.; Toffler, H.: Budowa nowej cywilizacji. Polityka trzeciej fali. Warszawa: Zysk i S-ka 1999.
Wiesand, A. J.: Rozwój przemysłów kultury – doświadczenie niemieckie i europejskie. W: Szomburg, J. (red.): Kultura i przemysły kultury szansą rozwojową dla polski. Gdańsk: Wydawnictwo Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową/CAK 2002.
Zajiček, E.: Kinematografia. W: Zajiček, E. (red.): Film. Kinematografia. Encyklopedia kultury polskiej XX wieku. Warszawa: Instytut Kultury – Komitet Kinematografii 1994, s. 35-100.

poprzedni rozdział
« Kwiecień 2017 »
PnWtŚrCzPtSbNd
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Kultura w internecie


Miejskie powidoki


Partner technologiczny
Orange
Partnerzy
Województwo Małopolskie Urząd Miasta Krakowa
Współorganizatorzy
Uniwersytet Krakowskie
Organizator
NCK
Pod patronatem
Ministerstwo
Partnerzy medialni
Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo