Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.

[ Zamknij ]

Struktura organizacyjna a promocja Polski przez kulturę

3.1. Główne instytucje rządowe

3.1.3. Instytut Adama Mickiewicza

3.1.3.4 Skuteczny i racjonalny IAM – zalecenia

  • Podniesienie IAM do rangi instytucji Państwa (Ustawa);
  • Stabilizacja finansowa („kotwica budżetowa”);
  • Modernizacja i popularyzacja portalu www.culture.pl;
  • Zapewnienie spójnej wieloletniej strategii promocji polskiej kultury za granicą;
  • Budowa i skuteczne zarządzanie bazami wiedzy;
  • Koordynacja i komunikacja działań promujących Polskę poprzez kulturę - między resortami i Instytutem oraz współpraca z partnerami w kraju i polskimi przedstawicielstwami za granicą;
  • Wprowadzenie rozwiązań systemowych dotyczących współpracy z MSZ i jego placówkami;
  • Zastąpienie „konkurencji” między instytucjami i wiodącymi resortami kooperacją, kompatybilnością i synergią.

poprzedni rozdział

« Październik 2017 »
PnWtŚrCzPtSbNd
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Kultura w internecie


Miejskie powidoki


Partner technologiczny
Orange
Partnerzy
Województwo Małopolskie Urząd Miasta Krakowa
Współorganizatorzy
Uniwersytet Krakowskie
Organizator
NCK
Pod patronatem
Ministerstwo
Partnerzy medialni
Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo