Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.

[ Zamknij ]

Diagnoza stanu polskiego wzornictwa

2.5 Upowszechnianie wzornictwa

2.5.6. Upowszechnianie wzornictwa w mediach


Czasopismem specjalistycznym poświęconym wzornictwu jest kwartalnik „2+3D” wydawany przez krakowską Fundację „Rzecz Piękna”.

Oprócz tego wydawnictwa nieregularnie ukazują się poświęcone wzornictwu dodatki do czasopism branżowych, jak „Architektura-Murator”, „Elle Decoration”, tygodników – „BusinesWeek”, „Newsweek”, czy dzienników – „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”.

Rośnie rola Internetu jako medium upowszechniani wzornictwa. Każdy większy portal: Gazeta.pl, Interia, WP, ma dział poświęcony wzornictwu. Powstają także wortale dedykowane wzornictwu, np. Dizajnerzy.pl, zrealizowany w ramach projektu unijnego nr Z/2.32/II/2.6/ZARR/W/I/7/06 "Regionalne sieci współpracy innowacyjnej w zakresie wykorzystania i transferu wiedzy, tworzące bazę klastra informatycznego". dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Unii Europejskiej w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego i z budżetu państwa.
 

poprzedni rozdział
« Maj 2017 »
PnWtŚrCzPtSbNd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Kultura w internecie


Miejskie powidoki


Partner technologiczny
Orange
Partnerzy
Województwo Małopolskie Urząd Miasta Krakowa
Współorganizatorzy
Uniwersytet Krakowskie
Organizator
NCK
Pod patronatem
Ministerstwo
Partnerzy medialni
Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo