Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.

[ Zamknij ]

Diagnoza stanu polskiego wzornictwa

2.5 Upowszechnianie wzornictwa

2.5.5. Promocja Polski poprzez wzornictwo


Wystawy polskiego wzornictwa organizowane przez polskie instytucje za granicą mają za zadanie promować polską kulturę materialną i pokazywać potencjał polskich przedsiębiorstw (np. ekspozycja prezentująca prace młodych projektantów pt. „Wobec konsumpcji” przygotowana przez Fundację „Rzecz Piękna” i Stowarzyszenie Projektantów Form Przemysłowych uhonorowana przez organizatorów Grand Prix Biennale Projektowania w Saint-Étienne).

Jednym z ważniejszych dla polskiego wzornictwa wydarzeń była ekspozycja przykładów polskiego wzornictwa na wystawie „Cold War Modern: Design 1945 to 1970” w Victoria & Albert Museum w Londynie w 2008 r.

poprzedni rozdział
« Marzec 2017 »
PnWtŚrCzPtSbNd
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kultura w internecie


Miejskie powidoki


Partner technologiczny
Orange
Partnerzy
Województwo Małopolskie Urząd Miasta Krakowa
Współorganizatorzy
Uniwersytet Krakowskie
Organizator
NCK
Pod patronatem
Ministerstwo
Partnerzy medialni
Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo