Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.

[ Zamknij ]

Analiza dynamiczna zmian w tańcu współczesnym w okresie ostatnich dwudziestu lat

2.2.3. Lata osiemdziesiąte

Gdy na przełomie lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych Polski Teatr Tańca przykuwał uwagę polskiej publiczności teatralnej, spragnionej nowych doświadczeń w dziedzinie tańca, oprócz „klasycznego” zespołu z Poznania i, wspomnianego już, awangardowego Wrocławskiego Teatru Pantomimy, na tanecznej mapie Polski nie było właściwie niczego innego, co docierałoby do szerszej publiczności. Oczywiście, istniały zespoły tańca jazzowego, tańca rewiowego czy estradowego (np. „Sabat” i inne zespoły Małgorzaty Potockiej), które występowały między innymi na festiwalach piosenki w Opolu i w Sopocie, a także za granicą. Nie były one jednak zespołami reprezentującymi nurt tańca modern.


« Wrzesień 2017 »
PnWtŚrCzPtSbNd
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Kultura w internecie


Miejskie powidoki


Partner technologiczny
Orange
Partnerzy
Województwo Małopolskie Urząd Miasta Krakowa
Współorganizatorzy
Uniwersytet Krakowskie
Organizator
NCK
Pod patronatem
Ministerstwo
Partnerzy medialni
Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo