Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.

[ Zamknij ]

Cel opracowania i diagnoza

1.1. Cel

Celem opracowania jest przedstawienie aktualnych problemów sfery audiowizualnej w kontekście zmian społecznych i kulturowych w Polsce od 1989 r. Skoncentrowano się na dynamicznej analizie zmian, które dokonały się przez ostatnie dwadzieścia lat oraz diagnozie stanu obecnego na tle sytuacji w innych krajach europejskich. Opisano ponadto główne tendencje oraz sformułowano rekomendacje na przyszłość dla władz publicznych odpowiedzialnych za rozwój tej dziedziny. Przedstawiono kontekst mediów drukowanych i radia, ale opracowanie koncentruje się na medium telewizyjnym (zarówno publicznym, jak i prywatnym), na zawartości treściowej i formie przekazów dystrybuowanych za pomocą naziemnej sieci rozsiewczej, a także na pozostałych, coraz bardziej aktywnych, sposobach komunikowania się w obszarze audiowizualnym – czyli interaktywnych formach komunikacji internetowej.

 
« Maj 2017 »
PnWtŚrCzPtSbNd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Kultura w internecie


Miejskie powidoki


Partner technologiczny
Orange
Partnerzy
Województwo Małopolskie Urząd Miasta Krakowa
Współorganizatorzy
Uniwersytet Krakowskie
Organizator
NCK
Pod patronatem
Ministerstwo
Partnerzy medialni
Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo Logo